معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

معراج

کمکم کنین

1390/6/23 10:50
نویسنده : ati
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جیگر طلای مادر

خوبی چه خبرا منو باید ببخشی که چند روزی نتونستم بیام باهات حرف بزنم

اخه یا مهمونی بودیم یا مهمون داشتیم مامانی زیاد طول نمیکشه اخه دختر خاله های مامانی دانشجو هستن و کم کم باید رفع زحمت کنن بخاطر همین حالا پشت سر هم مهمونی داریم البته ٣تا کنکوری هم داریم ٢کارشناسی و١ارشد انشالاه که موفق میشن ...ما هم هنوز در خم ١کوچه باید بریم ترم پنج...لبخند

خوب مامانی این روز ها همش بهت فکر میکنم حس خوبی دارم اصلا پشیمون نیستم ولی برام یه دوراهی پیش اومده که از خاله ها میخوام کمکم کنن؟؟؟سوال

من اصفهان هستم و شوهرم تهران حالا شرایط درست شده که من برم باهاش ایا فکر میکنین من برم با اینکه باردارم یا صبر کنم تا زایمانم که فروردین هستش و تا اونوقت با مامانم اینا باشم/؟؟؟لطفا با تجربه هاتون منو کمک کنین مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نخودچی(هدیه آسمانی)
27 شهریور 90 19:36
وای چه شرایط سختی واقعا نمیدونم چی بگم دوری از همسر ی سختی داره تو این شرایط هم تنهایی و دوری از خانواده ی سختی دیگه.خدا کمکتون کنه
مامان نی نی ناز
29 شهریور 90 15:20
عزیزم به نظر من که با همسرت برو اینجوری برای هر دو تون و حتی نی نی جونتون هم بهتره با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما

مرسی عزیزم
مامان مهرناز
6 مهر 90 8:41
سلام عزيزم. به نظر من هم دوري از همسر خيلي سخته و هم دوري از خانواده مخصوصا وقتي زايمان ميكني بايد مامانت پيشت باشه تا كمكت كنه اما من اگه خودم جاي تو بودم رفتن با همسرم رو انتخاب ميكردم چون توي بارداري بايد همسرت در كنارت باشه


مرسی عزیزم از راهنمایی شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد