معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

معراج

یک سالی که گذشت ...

1396/5/1 1:12
نویسنده : ati
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم 

واااای که چقدر دلم تنگ شده برات بنویسم حدود یه سالی میشه که من در وبلاگت چیزی پست نکردم ماشالاه پسرم برای خودش دیگه آقا شده بزرگ شده وروزهای خوب وخوش رو در کنار هم گذروندیم  البته چند روز بد هم داشتیم که با توکل بر خدا آون روزها هم سپری شدند پسر ما مهد رفت و دوره امادگیشو گذروند ودوستای جدیدی پیدا کردو با آنهایی روزهای خوبی داشت با خاله ساناز تجربه جدیدی پیدا کرد وبسلامتی دوره امادگیش تموم شد 

ما با امید به خدا خونه خریدیم یه خونه خوشگل وزیبا که آقا معراج شاهد ساختن و تموم شدن خونمون بود و با تمام شدن ساختن خانه ما اسباب کشی کردیم به خونه جدیدمون

آقا معراج تو ساختمان جدید دوتا دوست جدید پیدا کرده که خیلی دوسشون داره آرشام و امیر مهدی رفیق تنهایی پسرمون شدند وبرای هم دوستای خوبی هستند 

آقا معراج دیگه کم کم باید آماده رفتن به پیش دبستانی بشه که امروز رفتیم ثبت نام پیش دبستانی و آقا معراج در مصاحبه مدرسه به من ثابت کرد که بزرگ شده و من فهمیدم پسرم داره آقا میشه اشک شوقی اومده بود تو چشمام از اینکه پسرم داره میره وارد یه اجتماع یه مدرسه دوستای جدید باید مستقل بشه برای خودش میدونم هم برای من سخته هم برای خودش ولی انشالله به راحتی بپذیره و بپذیرم. ...

اینم از آقا معراج گل مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد