معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

من اومدم دوباره

1390/7/9 10:40
نویسنده : ati
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم وای ی ی ی ی ی که چقدر دلم لک زده بود بیام و برات بنویسم شرمنده مامانی که نتونستم این چند وقت بیام اخه ماجراهای زیادی اتفاق افتاد که بهتره نگم چون روزای بدی بود وباعث تداعی خاطرات بد میشه برام فقط اتفاقای خوب رو برات میگم :

رفتن به عروسی و کلی خوش گذشتن

رفتن به دکتر و انجام سونو و دیدن نی نی ٢سانتی وشنیدن صدای قلب مهربونش به همراه بابایی مهربونترش

مامانی رو حسابهای خودم امروز وارد هفته ١٣ شدی ولی سونو میگه وارد هفته١١ شدی ولی از اونجایی که من دوست دارم زود بزرگ بشی وبسلامتی بیای پیش مامانی همون ١٣ رو حساب میکنم

مامانی دیدن بابایی برامون غنیمته ولی از اونجایی که بابایی به مدت ٢هفته کنارمون بود ما خیلی خوشحالیم و به امید دیدار دوبارهنگرانولی ازت میخوام برا بابایی دعا کنی و از خدای مهربون بخواهی که بابایی بیاد کنارمون برا همیشه وخودشم قول داده تا اومدن نی نی این کار عملی بشه .امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهنا
10 مهر 90 2:54



مرسی ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد