معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

دنیای من

1390/5/17 12:09
نویسنده : ati
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی چیکار میکنی فدات شم

میدونی دیروز تا حالا من وبابایی تو یه دنیای دیگه هستیم و من  فهمیدم که چقدر باباها وقتی میفهمن دارن بابا میشن  نگران مامان ها میشن اخه دیروز تا حالا 100بار بهم زنگ زده مامانم میگه بابایی خیال کرده بچه ای وجود داره که ما میبینیمش ولی اون نمیبینه اخه چون نیستش

مامانی از خدا بخواه که این 9ماه رو بسلامتی طی کنیم .اخه من خیلی میترسم ولی میگن طبیعیه نمیدونم ....خدایا.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamani
17 مرداد 90 12:13
بنام خدا سلام عزيزم تبريك ميگم ان شا الله به سلامتي به دنيا بياد و زندگيتون رو شيرين كنه...خدا دعاي مادرها رو بيشتر قبول داره براي ما هم دعا كن


سلام عزیزم من نمیدونم شما منتظر نی نی هستید یا نه ولی اگه وبلاگمو ببینی من اصلا 2ماه اقدام کردم چون از صمیم قلبم از خدا خواستم وبرای همه خواستم
مامان ارشیا
17 مرداد 90 12:17
سلام مبارک باشه
امیدوارم که 9ماه به خوبی وخوشی بگذره
اره دلهره طبیعی هست منم همین جور بودم ولی خدا رو شکر به خیر گذشت

سلام مرسی فدات خدا را شکر زنده باشه نی نی تون از طرف من ببوسش
مامان آترین
20 مرداد 90 2:12
سلام عزیزم . تبریک میگم ان شااله که این 9 ماه رو به سلامتی سپری کنی . خیلی خوشحال شدم که مامان شدی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد