معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

هدیه الهی

1390/5/16 15:20
نویسنده : ati
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بچه ها .اولا وبلاگ منو نگاه کنید وببینید اول ماه رمضان از خدا هدیه خواستم وبرای همه خواستم .

دوما:دیروز اومدم واز ناامیدی درمورد قطع پریم گفتم

سوما :با وجود اینکه 6روز روزه گرفتم امروز دل و زدم به دریا و رفتم ازمایش خون البته با مامانم چون شوهر گرامی تهران هستند

چهارما:من حالم بد شد فشارم افتاد و زود بر گشتم خونه مامان گلی موند تا جوابو بگیره .وقتی که زنگ زدم بهش گفت مبارکه مامان خانوم منم که دیگه زبونم بند اومده بود گفتم راست میگی ؟؟؟؟عزیزم

نمیدونستم که این خبر خوب زندگیم رو بهترین عضو خانواده یعنی مادرم بهم بگه .خدا را شکر

بچه ها من تو ماه رمضان 1390 خدا را حس کردم و برای همه ی مامانای منتظر دعا میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد