معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

معراج

نفسم اومد

1390/5/17 18:26
نویسنده : ati
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی قربونت برم میدونی چقدر دوست دارم که به حرفم گوش دادی از خدا خواستی زود نوبتت بشه فدات شم میدونی امروز وقتی فهمیدم اومدی زنگ زدم به بابایی و گریه میکردم البته دلم میخواست یه جور دیگه بهش بگم ولی نشد نتونستم این خبر خوش رو ازش دریغ کنم اخه اون تهرانه و زود قطع کردم  بعد که بهش زنگ زدم گفت خیلی خوشحالم کردی و بلاخره امروز منم گریه انداختی خوشحالم دوست دارم .

پس ببین که بخاطر اومدنت چقدر خوشحال شدیم دوستت دارییییمممم/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صوفیا
16 مرداد 90 23:45
مبارک باشه گلم امیدوارم نه ماه بارداری رو تو ونی نی گلت به سلامتی بگذرونید


فدات مرسی که به وبلاگ من اومدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد