معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

معراج

هفته 36

1390/12/20 10:47
نویسنده : ati
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

ورودتو به هفته ٣٦ تبریک میگم مامانی فردا نوبت دکتر دارم تا برم معرفی نامه برا بیمارستان از دکتر بگیرم این به این معنی که اومدنت نزدیکه و انتظار من وبابایی داره به پایان میرسه

عزیزم هرشب از خدا میخوام تو خوابم ببینمت اما نمیبینم و هنوز تو خماری هستم اشکالی نداره ما که صبر کردیم این چند وقت دیگه رو هم تحمل میکنیم

دوست دارم مامانی عزیزم حرکت هات کمتر شده معلومه به سختی حرکت میکنی دیگه برا خودت مردی شدی جیگر طلای مامانی قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رهام
20 اسفند 90 11:30
ايشاا... تا 1 ماهه ديگه مي گيريش تو بغلش...
شايدم زودتر


مرسی عزیزم
مامان مهرناز
25 اسفند 90 23:10
سلام. مبارک باشه. منم تو 36 هفته هستم و تاریخ سزارینم 20 فروردینه. انشالله پسر دوتامون صحیح و سالم و به موقع به دنیا میان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد