معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

معراج

هفته28

1390/10/26 11:19
نویسنده : ati
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

ورودتو به هفته28تبریک میگم مامانی نی نی دوستم خاله زینب که با من2ماه فاصله داشت به دنیا اومد مامانی بعضی وقتها فکر میکنم که چه جوری باهات روبرو میشم فکر میکنم هفته اول رو فقط گریه کنم از خوشحالی نمیدونم شاید...

مامانی بابایی هم صبرش داره تموم میشه و همش میگه کاش تو بغلم بود و فقط قربون صدقه ات میره

نفسم بابایی خیلی مهربونی داری بهت حسودیم میشه با وجود اینکه خودم بهترین بابای دنیا رو دارم ...

مامانی بابایی من که پدرجون شماست همش میگه کاش الان عید بود ولی نمیگه چرا ولی واضحه برای دیدن اولین نوه اش انتظار میکشه ...

دایی مجیدم میاد تو اتاقت و وسایلت رو جابه جا میکنه صدای همه عروسک هات رو در میاره و گهواره یکوچولوت رو تکون میده اونم مشتاقانه منتظرتهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد