معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

گلم

1390/9/23 11:44
نویسنده : ati
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

مامانی چند روزیه سرمای بدی خوردم و اصلا نتونستم بیام به وبلاگت ولی میدونم که شما کوچولوی من مریض نیستی چون بیشتر از همیشه تکون میخوری ولی مامان دعا کن خوب بشم هرچه سریع تر من از دارو بدم میاد مخصوصا الان انشالاه که مشکلی نیست فدای دختر گلم بشم

مامانی بابایی نیست و من خیلی بهش نیاز دارم شبها خیلی دلم میگیره و همش مانع اشک ریختنم میشم که یه موقع گل نازم ناراحت نشه برامون دعا کن ...

تمام شدن هفته٢٢ و اغاز هفته٢٣رابهت تبریک میگم مامانی داری بزرگ میشی مامان باربی شما داره تبدیل به یه ادم خپلو میشه هه هه هه اشکالی نداره وقتی به دنیا بیای دوباره همون شکلی میشم نگران مامان خپل نباش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرناز
30 آذر 90 10:56
سلام آتي جون دختر نازت خوبه؟ مواظبش باش. پسر كوچولوي منم اين روزا خيلي توي شكم مامانش شيطوني ميكنه قربونش برم


سلام عزیزم ما خوبیم اره حالا تو 6ماهگی که بری تکون خوردنش بیشتر میشه تو هم مواظب خودت و نی نی نازت باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد