معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

عزادار کوچولوی امام حسین

1390/9/17 10:11
نویسنده : ati
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

این چند روزه همراه با مامانی به عزاداری رفتی و بیشتر از همیشه تکون میخوردی و عکس العمل نشون میدادی قربونت برم واز صدای مداحی های تلویزیون هم تکون میخوردی قربونت برم که از حالا معلومه دختر مهربون و با احساسات زیبایی هستی ...

مامانی من برا سلامتی کوچولوی خودم نذری دادم صبحانه روز تاسوعا که امام حسین برای همیشه هوای نی نی مارو داشته باشند مثل همین حالا که هر روز دارم عنایات امام حسین رو میبینم ...برا این میگم مامانی روز عاشورا یه جایی بودم که خیلی شلوغ بود و من با این وجود که باردار بودم خطرناک بود که از بین اونا رد بشم همون وقت گریم گرفت و گفتم یا امام حسین من چه جوری رد بشم با این وجود ٢دقیقه نشد که اصلا یه راهی جلوی من باز شدم و سریع رد شدم اصلا یادم نمیره...

مامانی من برا همه دعا کردم مخصوصا برا مامانایی که در انتظار نی نی هستن که انشالاه به ارزوی زیبای مادر شدن میرسن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد