معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

هفته13

1390/7/13 11:12
نویسنده : ati
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامانی قربونت برم دیگه داری کم کم  بزرگ میشی یک سوم از دوره ٩ماهه زندگی تو دنیای تاریکت تو شکم مامانی طی شده و امیدوارم ٢تا ٣ماهه دیگه رو هم بسلامتی طی کنی.مامانی درسته که میگن از٥ماهگی حرکت بچه معلومه ولی دیروز وقتی خوابیده بودم احساس کردم یه چیزی تکون خورد و اون به نظرم نی نی شیطونم بود معلومه که خیلی شیطون هستی فدات شم مامانی

عزیزم میدونم که هرچی بیشتر میشه احساسم بهت بیشتر میشه و در اینده نزدیک که تازه با تکون خوردنت میگی منم هستم منم وجود دارم واونوقته که من با اغوشه باز پذیرای وجود نازنینتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
13 مهر 90 11:20
ای جونم انشاالله به سلامتی دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد