معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

معراج

بدون عنوان

1390/6/16 10:35
نویسنده : ati
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامانی

مامانی دیروز رفتیم خونه خاله من و همه بودن وخیلی خوش گذشت ولی اخراش شما خیلی خسته شده بودی .تازه اومدیم خونه شام خوردیم که فهمیدیم باید به خونه عموی من که از مسافرت اومده بودن بریم چقدر من خسته بودم ولی رفتیم اونجا هم خیلی حرف زدیم و بهمون خوش گذشت ولی وقتی که برگشتیم احساس میکردم میخوای خفه ام کنیقهقههولی دیگه من خیلی قربون صدقه ات رفتم وخوابیدیم  دیگه تکرار نمیشه فدات شم مامانی میدونی من هنوز صدای قلبتم نشنیدم یعنی نوبتم خیلی دیره چیکار میتونم بکنم تا صبر کنم تا هم ببینمت و صدای قلبتم بشنوم ماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرجس
16 شهریور 90 10:40
سلام با تولد خاله کوچیکه آپم بدو بیاااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد