معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

هفته 6

1390/5/27 19:29
نویسنده : ati
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

مامانی خوشبختانه این مدت حالم بد نشده ولی امروز صبح حالم بد بود وترسیدم مامانی خواهش میکنم نی نی خوبی باش اخه بابایی میخواد بره و من کنار مامانی اینا میمونم نمی خواهم بابایی که نیست یه موقع باعث زحمت وناراحتی باشم درسته مامانمه ولی من دوست ندارم اذیت بشه

فدات بشم که انقدر مهربونی عزیزم احساس میکنم خیلی باید نی نی ارومی باشی اخه تو این ٦هفته خیلی باوقارو متین اومدی تو دلم نشستی دوست دارم

گلم مامانی انقدر ذوق داره و دوست داره بره خرید برا نوه ی اولیش ولی من میگم صبر کن ببینیم نی نی مون دخمله یا پسمله بعد بریم ولی کاریش نمیشه کرد مامانی زرنگ تره رفته چندتا لباس قرمز وسفید خوشگل خریده که هم به دختر بیاد هم به پسرniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی
27 مرداد 90 21:17
باسلام خدمت شما مادر گرامی: گروه وبلاگ های مامانی به منظور اطلاع رسانی صحیح به مادران ایران زمین در عرصه های مختلف و با رویکرد آموزشهای تربیتی صحیح، به صورت آزمایشی شروع به کار کرده و طی چند ماه آینده در غالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. چنانچه مطالب ارائه شده در نسخه آزمایشی را مفید می دانید در قسمت نظرات سایت ما را آگاه کرده و کمی ها و کاستی ها و علایق خود را نیز ذکر نمایید تا در سایت اصلی منظور گردد و به منظور حمایت از ما آدرس www.mamane.ir را در قسمت پیوند های وبلاگ خود قرار دهید. با تشکر-گروه وبلاگ های مامانی( جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران)
مامان نفس طلایی
27 مرداد 90 23:37
مبارک باشه [hمرسی ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد