معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

اولین دکتر

1390/5/26 10:36
نویسنده : ati
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی فدات بشم من دیروز همراه بابایی و دایی مجید ومامانی رفتم دکتر

پرونده تشکیل دادیم اخه این دکتر وشنیدیم خیلی خوبه منشی بهم گفت سونو دارید امروز منم خوشحال شدم ولی وقتی رفتم تو اتاق اقای دکتر چک کرد فشار و وزنم رو وگفت هنوز زوده برا سونو تازه یک ماه تمام شده وچیزی نصیب شما نمیشه نی نی شما هنوز خیلی کوچولو هست و برا دفعه بعد سونو دارید که دفعه بعدم ٢٦.٦هست خوب منتظر میمونم فدات شم

مامانی میدونی من ١روز خوشحالم١روزناراحت خوشحال برا اینکه خدا مارو منتظر نذاشت و بهمون بچه داد وناراحت از اینکه بابایی دوباره باید بره تهران دعا کن تا وقتی میای هممون کنار هم باشیم اخه بابایی میگه تو هم بیای تهران تنهایی و مامانی نیست منم که سر کارم صبر کن تا زایمانت اصفهان باش بعدش میبرمت نمیدونم مامانی دعا کن برام...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد