معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

دوباره مامانی و معراج و امتحان

1393/3/4 14:41
نویسنده : ati
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

این روزها کمتر میتونم برات بنویسم چون مامانی امتحان داره چه امتحاناتی بشه با یه نی نی شیطونون چه جوری اخه درس بخونم  روزها با نینی یا خونه رو باید مرتب کنم یا غذا درست کنم یا بازی کنم واقعا که خدا باید کمکم کنه شبم کی نی نی خوابید با خستگی خودم باید بشینم درس بخونم ولی اشکال نداره انشالاه پاس میشم امین 

خوب حالا از شیطونی های معراج خان بگم 

حالا که میخوام بنویسم با خودم فکر میکنم کدوم شیطونی اخه بچه اگه این بازی و شیطنت نکنه که بچه نیست

اقتضای بچه بودن شیطنته اما خوب خراب کاری هم میکنه فدای سرت عزیزم  درسته که مامانی عصبانی میشه اخه مشغله ذهنی زیادی دارم  باید منو ببخشی قربونت بشم معراجم با اینکه تو شرایط سختی زندگی میکنی اما پسر خوبی هستی ازت میخوام مامان وبابایی رو ببخشی گفتم شرایط سخت اخه وقتی که به اصفهان که خونه مامانی میروی خیلی بهت خوش میگذره و دوست نداری از اونجا بری اما بخاطر شغل بابایی باید بیایم تهران و تنها زندگی کنیم بخاطر همین وقتی میایم خونمون معراج ناراحته ومن هم از این قضیه ناراحتم ولی هیچ کاری نمیتونم انجام بدم انشالاه درست میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد