معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

مامانی امتحان داره

1391/3/18 19:01
نویسنده : ati
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی اخ که چقدر دل تنگ وبلاگت بودم ولی خودت میدونی دارم از مشغله هایی که دارم دیوونه میشم وچقدر دلم برا روزهای ازادم که بشینم و وبلاگتو اپ کنم تنگ شده بود اخه مامانی فصل امتحاناتم هست و باید به شما معراج نازنینم هم برسم پس وقت ازادی ندارم انشالاه14تیر برمیگردم و برات از روزای زیبایی که در کنار هم هستیم مینویسم مامانی 2ماهگیت مبارک .روز پدر ومردای کوچولو هم مبارک قربونت برم که انقدر زود گذشت و داری برا خودت مردی میشی وخدا را شاکرم که طعم زیبای مادر شدن رو خیلی زود بهم چشاند وسپاسگذارم...

من باعکس های زیبای معراجم برمیگردم واز خاله ها میخوام برام دعا کنند که پاس کنم امتحاناتم رو ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرناز
20 خرداد 91 12:21
وای عاطفه جون چطور با وجود یه نی نی درس هم میتونی بخونی من که همه وقتم با رادین پره. ممنون که به وبلاگم سر زدی . نظر هم گذاشتی. هنوز کار بابای معراج منتقل نشده اصفهان؟ما هم هنوز منتظریم تا بابا رضای رادین منتقل بشه اهواز و پیشمون باشه

دیگه مجبورم عزیزم نه هنوز نه منتقل نمیشه مارا باید ببره انشالاه شمام هرچه زودتر پیش هم زندگی میکنید فدات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد