معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

معراج

مامان و درس

1391/2/11 12:07
نویسنده : ati
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیزم من این ترم رو مرخصی نگرفتم ولی واحدهای کمتری رو برداشتم مامانی الان نوبت توئه که مامانی رو کمک کنی تابتونه این ترمش رو پاس بشه عزیزم من چند تا وظیفه دارم در قبال شما نی نی گلم

1باید به بهترین وجه غذای روح وجانت رو از روح وجان خودم به وسیله عصاره ای به نام شیر بهت بدم.

niniweblog.com

2بایدلباساوپوشکت رو مرتب عوض کنم وحمومت بدم تا یه موقع گلم اذیت نشه و سلامتی گلم به خطر نیافته

niniweblog.com

3باید قطرهA-Dروبهت بدم

4در صورت بیداری اقا معراج که به هیچ راه برو برگردی باید بغل باشه و یه موقع روی زمین یا روی تختش نخوابه که صدای جیغی بلند گوشت رو نوازش میکنه

niniweblog.com

5ودست اخر لالایی بخونی تا عزیزمون بخوابه

niniweblog.com

6بعد از رسیدگی به نظافت خونه

niniweblog.com

و وضیعت ناهار وشام اون وقت اگه خدایی نکرده وقتی موند مامانی بره سراغ درس وکتاب و دانشگاه و اگه بابایی باشه که کمکم میکنه ولی حالا که نیست

niniweblog.com

پس باید همینجوری ادامه بدیم انشالاه همون خدایی که همیشه به کمکمون میاد این دفعه هم هوای منو داره مرسی خداجون از این که خستگی این کارایی که گفتم رو با نگاه ولبخند معراجم ازم میگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد