معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

هفته34

1390/12/6 9:56
نویسنده : ati
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مامانی بابایی هنوز تهرانه من خیلی دلم براش تنگ شده و میدونم تو هم همین حس رو داری ولی با وجود اینکه باهاش تلفنی حرف میزنیم ولی....اخه مامان هر وقت باتلفن حرف میزنم شروع میکنی به تکون خوردن فدای اون دست وپاهای کوچولوت بشم که چیزی نمونده که بیای پیشم

مامانی همه فامیل فکر میکنن دختری و منتظر نفس هستند اخه من به همه اطلاع ندادم که تغییر یافته جنسیت بچه واونایی هم که میدونن مطمئن نیستن پس تو از اون نی نی هایی هستی که همه رو گذاشتی سر کار و تو خماری که وقتی به دنیا میای همه میگن چیه چیه ولی مامانی من برام هیچ فرقی نمیکنه من هم عاشق نفسم بودم والان هم دارم بامعراج زندگی میکنم پس خیالت راحت من عاشقتم هرچی که باشی فقط از خدا میخوام سالم .صالح .خوش قدم .باشی ودر تمام مراحل زندگیت افتخار افرین باشی

ورودتو به هفته34 تبریک میگم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هدي
6 اسفند 90 11:19
مامان نفس جون فهميدين محمد كوچول ما كه تقريبا اندازه ني ني گولوي شماست يهويي دنيا اومد.


سلام عزیزم نه نمیدونم ولی خودمم میترسم ومنتظر این اتفاق ها هستم هرچی خدا بخواد
ثمین
7 اسفند 90 10:26
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد