معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

بدون عنوان

1390/11/23 10:00
نویسنده : ati
173 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 1هفته شوک کم کم دارم باورش میکنم اتفاق خوبی نبود نمیدونم  شاید حکمتی داشته

ولی خوب ناشکری میشه بیشتر من ناراضی باشم البته که نی نی با نی نی فرقی نمیکنه ولی برا مامانای وبلاگ نویس که با نی نی هاشون هر روز در ارتباط هستن جالب نیست

ولی از امروز من باید با پسرم حرف بزنم باور کنید احساس میکنم دختری داشتم که الان ندارم و گریه ام میافته انشالاه حالم خوب میشه اخه برا پسری هم خوب نیست من ناراحت باشم اصلا گیج شدیم

خوب کاری نمیشه کرد خدا را شکر که سالمه اگه دکتر میخواست خدایی نکرده خبره بدی بده چیکار میکردیم اینکه اشکالی نداره حالا معراج من باید سرویس خواب سفید صورتی داشته باشه چون اصلا امکان تعویض سرویسش نیست ولی خوب همه چیز دیگه حله .....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد