معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

هفته 30

1390/11/10 15:02
نویسنده : ati
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانوم گلی

niniweblog.com

مامانی بخاطر این بهت گفتم خانومی چون دارم هر روز بزرگ شدنت رو احساس میکنم .صبح بابایی اومده بود کنار من و دستش رو شکمم گذاشت شما هم یه لگد جانانه ای زدی ٢تاییمون تعجب کردیم و کلی خندیدیم فدات بشم مامانی

niniweblog.com

مامانی هر شب هنگام خواب یه دور بارداری و اخر بارداری که چه اتفاقی میافته رو مرور میکنم یه کم نگرانم که چی میشه من نمیدونم چی در انتظارمه زایمانم کی میشه و.......انشالاه همه چی به سلامتی طی میشه و با خودم میگم من که اولین نفر نیستم که میخواد زایمان کنه خدا بزرگه

niniweblog.com

مامانی دعا کن برا هر دومون که بسلامتی این چند هفته باقی مانده رو به بهترین وجه طی کنیم..

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد