معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

هفته17

1390/8/19 11:21
نویسنده : ati
145 بازدید
اشتراک گذاری

قربون نی نی گلم برم که انقدر زرنگی  البته به کسی نمیگم که صبح ها تا ساعت11 میخوابی البته مامانی 9 بیدار میشه و فکر کنم شما خوشت نمیاد قربونت برم .پایان هفته 17 و اغاز هفته18 را بهت تبریک میگم فدات شم که داری بزرگ میشی و من متوجه تکون دادن دست و پاهای کوچولوت میشم  مامانی 1شنبه صبح نوبت دکتر دارم و از خدا میخوام که مثل همیشه همه چیز خوب باشه و ایندفعه از جنسیت نی نی پرده برداری بشه و یک ملت از خماری در بیان قهقههمامانی شوخی میکنم اخه همه ازم میپرسن من نمیدونم چی بگم  .

فدات شم بابایی محمد هم امشب داره با یه دل تنگ میاد خونه .

مامانی خیلی دلم براش میسوزه اخه خیلی مهربونه و میتونیم هر روز رو به بهترین وجه بگذرونیم  هرچند که روزی 100 هزار بار باهم حرف میزنیم و سعی میکنیم هیچ فاصله ای بینمون پیدا نشه

البته که اعلام میکنه وقتی نینی بیاد دیگه نمیتونه و هرجور شده باید باهم باشیم پس ببین که چقدر دوست داره مامانی قربون نی نی و بابای مهربون ...بوس بوسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرناز
21 آبان 90 9:42
آتي جان زودتر برو سونو و بيا بهمون بگو كه ني ني پسره يا دختر. من كه حدس ميزنم ني ني تو پسر باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد