معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

اغاز16هفتگی

1390/8/7 16:24
نویسنده : ati
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

امروز ١٦ هفته که ما با هم اشنا شدیم من مامانی وتو نی نی وخدایی که من تو را ازش هدیه گرفتم وازش می خوام که تا اخرش با ما باشه و من عاشقانه به امید ان روزی که صورت ناز و معصومتو ببینم مینشینم .

مامانی این چند وقت نیومدم به وبلاگت چون بابایی بودش و من همه روزها  رو با اون سر کردم و مامانی اینا رفته بودند مشهد و یه عالمه سوغاتی برای نی نی ناز نازی من اورده بودند البته برای مامانی هم اورده بودند ولی برای شما بیشتر ...

فدات بشم مامانی که مثل ماهی کوچولو تو دلم تاب میخوری البته مامانی دیروز تا حالا فکر میکنم سردت شده داری یه زره اذیت میشی بمیرم تقصیر من هست که با مامانی اینا رفتم باغ و سردم شده بود .ببخشید عزیزم

راستی مامانی رفتم دکتر و صدای قلب نازنینتو شنیدم و  دکتر گفت احتمالا ماه بعد جنسشو بهت میگم مامانی برای من فرقی نداره هرچی باشی سالم باشی من جانمو فدات میکنم....بوووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرناز
8 آبان 90 9:46
16 هفتگي ني ني مبارك باشه راستي چرا نتونست الان جنسيتو بهت بگه يعني زوده؟ اخه من ميخوام هفته ديگه برم سونو

راستشو بخوای خیلی از دکتر ها دیگه تعیین میکنن ولی دکتر من گفت زوده منم اصراری نکردم شما بری انشالاه میگه نی نی نازت چیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد