معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

مبین

1390/7/19 10:45
نویسنده : ati
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی قلب

عزیزم کی میشه که به دنیا بیای دیروز رفتیم خونه خاله هما که دخترش زایمان کرده بود چقدر شیرین بود اسمشم مبین بود تازه چند روز بود چشم به افتاب باز کرده بود وای چقدر ارزو میکردم کاش نی نی منم الان اینجا بود درست بود که پیشم بود ولی...

خوب بلاخره باید ٩ماه بگذره لبخندمنم صبر میکنم تا٦ماه دیگه انشاالاه که بسلامتی میگذره

دوست دارم دلیل وجودمیماچ

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرناز
20 مهر 90 12:43
آتي جان منم به حساب خودم ديروز بايد 13 هفتم تمام ميشد اما سونو گرافي ميگه كه 12 هفته و 5 روزه. آتي جان شوهر شما كارش اقماريه( سر چاه) كه دو هفته نيستش؟ دوست دارم بدونم آخه شوهر منم از دو هفته ديگه اقماري ميشه و من حسابي از اين بابت ناراحتم فكر كنم با هم همدرديم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد