معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

امتحان

1390/3/27 0:39
نویسنده : ati
139 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی خوب چرا انقدر میای تو فکرم اخه من امتحان دارم چیکار کنم شنبه امتحانمو خراب میکنما اونوقت بابایی دعوام میکنه ها نفسم میمیرم براتماچ

خوب میدونی من تا13تیر امتحان دارم ترم4رشته زبان ولی اگه خدابخواد میخوام بعد از امتحاناتم نینی کوچولو رو از خدا بگیرم ولی نمیدونم وقتشه یا نه

ولی یه چیزی بهم میگه اره اخه چند وقتیه بدجور تو فکرشم البته که بابایی بدجورتر

ولی بابایی نیستش اخه سرکار میره از ما دوره ولی انشالاه با اومدنت 3تایی کنار هم هستیملبخند

دوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
27 خرداد 90 15:22
سلام به دوست عزیزم
امیدوارم امتحاناتتو با موفقیت به پایان برسونی
تصمیمه خوبیه از قدیم گفتن در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
امیدوارم به محض تصمیم گرفتن به نتیجه برسین[سلام عزیزم مرسی برامون دعا کنید که منم اسمنفسم رو هم اسم نینی شما بزارم امیر عباس بوس بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد