معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

معراج

بدون عنوان

1390/6/15 10:32
نویسنده : ati
91 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

ببین چه جور منو شیفته خودت کردی هر روز کارم شده بیام به وبلاگت انگار تو رو میبینم

من خیلی خوشحالم که بسلامتی ٢ماه رو پشت سرگذاشتیم ئ وارد ماه ٣شدیم .

مامانی هر شب خوابای چرت وپرتی میبینم وقتی میترسم و بیدار میشم ازت معذرت خواهی میکنم ومیگم مامانی ببخش اگه ترسیدی خواب بود .البته شبا دعا هم کنارم هست صلواتم میفرستم ولی فکر کنم زیاد میخورمالبخند

خوب بگذریم دیگه چه خبر فکر کنم سرت شلوغه اخه اصلا منو تحویل نمیگیری دوست دارم اولین حرکتتو ببینم راستی میخواستم از خاله ها بپرسم حرکات جنین به چه شکلیه عادی هست یعنی نمیترسیم برا بار اول لطفا بهم جواب بدید سوال شده برام؟؟؟؟

niniweblog.com

باتشکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی ناز(حدیث)
16 شهریور 90 9:40
سلام دوست عزیز،وب قشنگی داری
عزیزم من تونستم حرکات نی نیمو از هفته 19 یواش یواش حس کنم، این حرکات تقریبا مثل قلقلک زیر شکمم هست انگار یه جوجه کوچولو از تو نوک می زنه البته بعضی وقتا قویتره ولی اصلا ترسناک نیست خیلی هم آرام بخشه هی دوست داری تکرار بشه.با آرزوی سلامتی برای شما و نی نی نازتون

مرسی عزیزم از نظرت واقعا کمکم میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد