معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

معراج

هفته 9

1390/6/13 11:11
نویسنده : ati
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامان

چیکار میکنی تو دلم اصلا هیچی متوجه نمیشم .چقدر دوست دارم بدونم البته میدونم چه تغییراتی میکنی ولی خوب کلا دلم برات تنگ میشه

مامانی فقط از خدا میخوام تمام وظایفم رو برای شما نینی نازم بتونم به نحو احسنت انجام بدهم یه موقع خدای نکرده غافل نشم برا تربیتت.انشاالاه خدا خودش کمک میکنه اخه این هدیه گرانبها رو حتما با تمام خدماتش به ما داده خدایا شکرت خدایا ازت یه درخواستی دارم از ته دلم میخوام اینکه تمام مامان های منتظر رو خوشحال کنی و یدونه از اون نی نی های نانازی بهشون بدی اامین...

من خودم ٢ماه منتظر بودم و درک میکنم که چقدر سخته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرناز
13 شهریور 90 11:46
سلام ممنون كه لينكم كردي منم خوشحالم كه بارداريمون با همديگه است منم لينكت ميكنم تا ازت خبر داشه باشم
;باشه عزیزم اخه جالب اینجست 2تاییمون متولد69 هستیم و خودمون هنوز بچه ایم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد