معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

22ماهگی ودوران سخت از شیر گرفتن

1392/11/1 18:34
نویسنده : ati
185 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام جیگر طلای مامانی 

عزیزم روزها سپری میشه ومن شاهد بزرگ شدنت هستم 22ماه گذشت وکم کم باید اقا معراج شیر مامانی رو ترک کنه و چه کار سختیه واقعا هر روز وابسطه تر میشی وبیشتر شیر میخوری من چطوری دلم میاد بهت شیر ندم ولی دیگه یه چیزیه که واسه تموم بچه ها بوده با امید وتوکل به خدا این مرحله ام میگذره

دوست دارم این روزها چقدر با مزه شدی وهر روز دامنه لغاتت بیشتر میشه تازه اولین کلمه انگلیسی رو هم یاد گرفتی come on وقتی به من میخوای بگی بیا میگی مامانی come on قربونت برم عزیزم 

مامانی رادین کوچولو هم داداش شده وما بهش تبریک میگیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nice.design
9 بهمن 92 18:09
سلام تقویم 93 با عکس کودکتون می خواید؟ پوستر، کارت پستال، کارت تولد و.. مرسی از کمکتون..
❤خونه نمدی❤
20 بهمن 92 1:18
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد