معراجمعراج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

معراج

خبر بدین انبار گندم معراج ما دراورده 2تا دندون

1391/9/13 14:01
نویسنده : ati
258 بازدید
اشتراک گذاری

با شروع ٩ ماهگی معراج عزیزم ٣تا دندان های کوچک جلو خودشون رو نشون دادند مبارکهههههههههه

مامانی قراره برا معراج اش دندونی درست کنه ولی حیف الان از مامانی دوریم چندوقته دیگه میریم پیششون

معراجم امیدوارم که تمام دندونات رو به سلامتی بدون هیچ مریضی دربیاری ولی این دندونات که همراه با تب بود خوب شد که بخیر گذشت من خیلی ترسیده بودم اخه هیچ نایی برات نمونده بود وقتی که تو چشمای من نگاه میکردی وگریه میکردی  منم همراه تو گریه میکردم و دلم برا مظلومیتت میسوختش که برا یه دندون کوچولو به این حال افتادی

امدن دندان های معراج جون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسیم وزهرا دوستای سمانه جوووون
13 آذر 91 1:31
معراج جون دندونای جدیدت مبارک باشه!خوش به حال مامانی و باباییت به خاطر داشتن پسر نازی مثل تو!ایشالا در پناه حق سالم باشی!آمین


سلام مرسی از اینکه به ما سر زدید ممنون نسیم وزهرای عزیز

خاله سمانه
15 آذر 91 23:18
سلام ناناز خاله دندونات مبارک هفته ی دیگه میام کلی خوردنی میخوریم.........باشه خاله جون مرسی
مامان محیا
26 خرداد 92 17:36
سلام من مامان محیاام .مبارک باشه. از وب ما دیدن کنید.


salam mer30 maman mahya
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معراج می باشد